10 Najlepšie stránky na stávkovanie eSports v Japonsko

Svet eSports stávkovania v Japonsku sa neustále rozrastá a ponúka vzrušujúce príležitosti pre nadšencov aj nováčikov. Naše hodnotenia stávkových poskytovateľov vám pomôžu orientovať sa v tejto dynamickej oblasti. V mojej skúsenosti je kľúčové porozumieť nielen hrám, ale aj špecifikám stávkovania, aby ste maximalizovali svoje šance na úspech. Japonský trh ponúka unikátne možnosti, ktoré by ste mali zvážiť. Či už sa zaujímate o Dota 2, League of Legends alebo iné tituly, tu nájdete užitočné tipy a stratégie, ktoré vám pomôžu vybrať si ideálneho stávkového partnera a získať výhody vo vašich stávkach.

Zobraziť viac
Chloe O'Sullivan
Publikoval:Chloe O'Sullivan
Publikované na: 11.09.2025

Najlepšie hodnotené stávkové kancelárie eSports v Japonsko

obľúbené-esport-hry-japonských-hráčov image

Obľúbené esport hry japonských hráčov

Okrem toho bola založená škola esports pre študentov stredných škôl (známa ako eSports High School). Stredná škola eSports sa v podstate propaguje ako obchodná škola pre rýchlo sa rozvíjajúci a živý herný mediálny priemysel. Konkurenčný profesionálny hráč je len jednou z mnohých možností na jeho zozname možných povolaní pre absolventov, vrátane streamera, vývojára hier, virtuálneho YouTubera, herného novinára, programátora, odborníka na e-športy a dizajnéra 3-D CG.

Call of Duty: Modern Warfare je jedným z najpopulárnejších e-športov v Japonsku. Je to bojová hra, v ktorej hráči súťažia v tímoch jednotiek. Táto hra je jednou z ich najobľúbenejších hier pre mnohých japonských hráčov kvôli jej rýchlej hre a hĺbke.

V roku 2021 sa v Japonsku konal Call of Duty: Mobile World Championship s cenovým fondom 50 000 dolárov. Call of Duty je neprekvapivo jedným z top mobilné e-športové hry. Treyarch a niekoľko ďalších tímov spolupracuje na Call of Duty, ktoré každý rok vydáva novú hru.

Medzi ďalšie najpopulárnejšie e-športy v Japonsku v súčasnosti patria:

  • liga legiend - Hra MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), ktorá povzbudzuje desiatich hráčov rozdelených do dvoch tímov, aby bránili svoje územie.
  • CS GO - Je to skratka pre Counter-Strike: Global Offensive. Je to hra pre viacerých hráčov FPS (First-Person Shooter).
  • Overwatch - Živá hra FPS zahŕňajúca prostredie blízkej budúcnosti na Zemi.

Všetky tieto hry sú súťaživé. Podporujú zmysel pre komunitu, ktorý sa ľuďom páči a ktorý chcú šíriť.

A pokiaľ ide o konkurenciu, zdá sa pochybné, že nejaký japonský tím ohrozí dominanciu tímov z Číny, Severnej Ameriky, Južnej Kórey a Európy v League of Legends alebo Overwatch. Vzhľadom na stav čínskeho e-športového biznisu to však v budúcnosti nemusí platiť a možno uvidíme, že z krajiny vyjdú silní konkurenti v rôznych e-športoch.

Zobraziť viac

Spôsoby platby za videohry v Japonsku

Tipujúci môžu využiť oboje Neteller a Skrill vykonať zálohu. Obidve sú online elektronické peňaženky, ktoré možno použiť na nákupy online. Osoba môže previesť peniaze zo svojho bankového účtu na svoj účet Skrill alebo Neteller a potom tieto prostriedky použiť na uskutočnenie vkladu.

Bitcoin a iné kryptomeny sú ďalšie možné alternatívy pre niektoré stávkové kancelárie. Stávkujúci môže previesť prostriedky priamo zo svojej bitcoinovej peňaženky do svojej e-športovej knihy, ak stávková kancelária akceptuje bitcoiny. Za bitcoiny sa účtujú poplatky za baníctvo, no je to jedno z najbezpečnejších riešení dostupných mimo elektronických peňaženiek. Vklady v e-peňaženke a bitcoine sa rýchlo spracujú a stávkujúci môžu okamžite začať stávkovať.

Zobraziť viac

História stávkovania na e-športy v Japonsku

História stávkovania na e-športy v Japonsku súvisí s históriou krajiny s hazardnými hrami. Cisár Tenmu, podľa historického záznamu z ôsmeho storočia, rád hral hru založenú na kockách podobnú backgammonu. Táto hra bola známa ako ban-sugoroku, čo v preklade znamená „dvojité šesť“, a za vlády cisárovnej Jito bola zakázaná.

Bakuto (profesionálni hráči) sa v tomto veku nadmerného hazardu vyvinuli z dnešného Kjóta. S nárastom týchto profesionálnych hráčov sa zvýšilo aj množstvo násilia spojeného s hazardnými hrami.

Japonská vláda vydala v 13. storočí deväť nariadení proti hazardným hrám. Samurajom nebolo dovolené hrať počas obdobia Edo. Na druhej strane, vyššie postavení samurajovia mali dovolené piť, hrať hazardné hry a stýkať sa s prostitútkami.

Ako čas plynul, zaviedli sa aj iné formy hazardných hier. Do obrazu sa dostali najmä kartové, hracie a kockové hry ako mahjong a pachinko. Ľudia tiež začali hrať takarakuji (lotériu) ako formu zábavy. Kvôli nárastu popularity hazardných hier naskočili aj nelegálne sektory. A žiaľ, využili príležitosť využiť hazardný priemysel na vybudovanie zločineckých organizácií, ktoré sa zameriavajú na nelegálne hazardné hry.

Zobraziť viac

Esports v súčasnosti v Japonsku

Našťastie sa toto všetko zmenilo. Keď svet vstúpil do roku 2000, boli dávno preč dni, keď boli hazardné hry a zábava spojené s negatívnymi konotáciami, ako je násilie, verejné nepokoje a nepokoje. V súčasnosti je hazard v Japonsku organizovaný a zábava sa už nespája s kriminalitou. A v súčasnosti sa stávkovanie na e-športy stalo súčasťou obrazu.

Táto významná zmena hazardu súvisí aj s popularitou internetu v Japonsku. Pred niekoľkými desaťročiami bolo pre väčšinu ľudí v krajine náročné získať prístup na internet. Ale od roku 2000 táto výzva už nebola. V dnešnej dobe môže človek ísť takmer kamkoľvek a má prístup na internet. A čím jednoduchší je prístup na internet, tým viac ľudí ho bude chcieť e-športové stávkové stránky.

Podpora japonskej vlády pre stávkovanie na e-šport sa môže zdať ohromujúca. NTTe-Sports, konkurenčná herná dcérska spoločnosť telekomunikačnej korporácie NTT, a e-športový spinoff Tokyo Verdy (ktorý hrá aj hry mimo športového žánru) podporujú eSports High School, pričom členovia Verde sú aktívni v oblasti vzdelávania študentov.

Ak je koncept hernej strednej školy mätúci, majte na pamäti, že stredná škola v Japonsku nie je súčasťou povinného vzdelávacieho systému a stredné školy s komponentom podobným obchodnej škole v učebných osnovách nie sú nezvyčajné. „Profesionálne hranie ako povolanie je neuveriteľne náročné, a preto je naším cieľom poskytnúť študentom schopnosti, ktoré možno uplatniť nielen v súťažnom hraní, ale rôznymi spôsobmi,“ uvádza sa na webovej stránke eSports High School.

Zobraziť viac

Budúcnosť stávkovania vo videohrách v Japonsku

Pri pohľade do budúcnosti sa osud e-športov a stávok na e-športy v Japonsku čoskoro zlepší. Z mnohých vecí to súvisí so skutočnosťou, že Japonsko je krajinou, ktorá prijíma zmeny. Za tento optimistický pohľad na e-športy a budúcnosť stávkového priemyslu si zaslúžia uznanie aj Japonci, ktorí majú tendenciu sa celoživotne vzdelávať.

V roku 2022 a neskôr by objasnenie právneho postavenia stávkovania na e-športy v krajine nepochybne pomohlo rozvoju odvetvia. Uvidí sa, či japonská vláda, ktorá doteraz váhala s legalizáciou mnohých rôznych druhov stávkovania, pristúpi k vysvetleniu situácie.

Vzhľadom na popularitu e-športov ako Call of Duty: Modern Warfare, League of Legends, CS: GO a najmä Overwatch, ako aj na jedinečné vlastnosti japonského trhu, pokiaľ ide o najpopulárnejšie e-športové tituly, je stávkovanie na e-športy jasné. by bolo celkom prospešné.

Zobraziť viac

Je stávkovanie na esport v Japonsku legálne?

Vo všeobecnosti sa toto odvetvie javí ako sľubné. A vzhľadom na rastúcu popularitu e-športov a stávok na e-športy v Japonsku sa zdá, že krajina do určitej miery smeruje k legalizácii tohto odvetvia.

Aby sme boli spravodliví, stávkovanie na e-športy funguje v oblasti zákonnosti, ktorá je v súčasnosti nejasná. Zatiaľ čo japonskí klienti teoreticky nemajú povolené stávkovať, japonská vláda nezakazuje zahraničným operátorom prístup k japonským zákazníkom.

Nie je jasné, či to povedie k úplnej legalizácii stávok na e-športy v Japonsku, ale otvorenie konverzácie by nepochybne pomohlo miestnym podnikom získať to, čo chcú. Údajne sa môžu špecializovať na poskytovanie trhov so stávkami na e-športy japonským zákazníkom, po ktorých túžia.

Najlepšie stránky so stávkovaním na e-športy v Japonsku môžu fungovať ako legálne zariadenia len čiastočne. Tipovať sa dá už len na niekoľko domácich športov, a to len v živom kasíne. Medzi tieto športy patria dostihy, preteky motorových člnov, preteky motoriek, dostihy a vybrané futbalové ligy.

Legislatíva e-športov v Japonsku

Stav je zložitý. Ako bolo odporúčané, všetky stávky by sa mali robiť parimutuel spôsobom, podobným lotérii. Kapitola 23 japonského trestného zákonníka zakazuje tradičné športové stávky vrátane stávok na e-športy cez internet. Občania majú zo zákona zakázané hrať na neschválených webových stránkach.

Aby ste si boli úplne istí, že nedôjde k žiadnym sankciám v rozpore so zákonom, pri uzatváraní stávok na e-športy alebo pri prístupe na stránky so stávkovaním sa odporúča použiť súkromnú sieť Wi-Fi.

Zobraziť viac

Stávkovanie pôsobí v Japonsku

Zákony o stávkach na e-športy a dani z hazardných hier sú trochu komplikované. Výhry z dostihov sú zdaniteľné, ale iba ak vyhráte viac ako 500 000 dolárov ročne. Z výhier si tiež nemôžete odpočítať náklady na prehraté stávky. Musíte platiť daň zo svojich zárobkov, aj keď prehráte stávky 600 000 dolárov za rok.

Všimnite si, že zatiaľ čo v Japonsku je povolené len obmedzené stávkovanie na e-športy, daňový kód sa nezaoberá stávkami na iné športy. Keďže japonská vláda nereguluje športové stávky, ktoré pôsobia v krajine, je pochybné, že budú zadržané nejaké dane. Je dôležité porozprávať sa s účtovníkom o vašej daňovej pozícii.

Predtým sa spomínalo, že tri japonské legislatívne zákony pretvorili trh e-športov. Sú to tieto zákony:

1. Fueiho

Podľa tohto zákona sa na "herné centrá" (tj herne) vzťahujú osobitné zákony podľa Fueiho (opísané ako podnikanie, kde majitelia vybavia herňu hracími automatmi, televíznymi hracími automatmi alebo inými zábavnými zariadeniami v oddelenom priestore a umožniť hosťom hrať hru).

Predpokladajme, že podnik podlieha Fueiho. V takom prípade musí získať povolenie na činnosť od komisie pre verejnú bezpečnosť prefektúry a dodržiavať niekoľko obmedzení vrátane obmedzenia pracovného času, obmedzenia prístupu neplnoletých osôb a zákazu vyplácania peňažných odmien hráčom, ak organizujú súťaže.

2. Zákon o poistnom

Zákon o poistnom zakazuje podnikom účtovať prehnané poistné výmenou za ich služby. V Japonsku bola hlavná otázka týkajúca sa e-športov, či sa peňažné odmeny zaplatené vydavateľom hry za súťaž považujú za prémie pre vydavateľa.

Ak peňažné odmeny v súťaži esports podliehajú zákonu o prémiách, výška peňažných odmien nemôže presiahnuť 20-násobok hodnoty transakcie podľa toho, ktorá z nich je nižšia; alebo (ii) 100 000 japonských jenov (približne 900 USD).

3. Trestný zákon

Hazardné hry sú v Japonsku prísne regulované a každý, kto hrá alebo prevádzkuje hazardné hry, čelí obvineniu z trestného činu. Stávkovanie je v japonskom trestnom zákonníku definované takto:
"Vsádzanie nehnuteľnosti na súťaž, ktorej výsledok určuje náhoda."

To platí nielen pre e-športové stávky, ale aj pre e-športové súťaže. Keď hráči v e-športovej súťaži platia registračné náklady organizátorovi súťaže a peňažná výhra zahŕňa registračné poplatky (čo je takmer vždy prípad), zaplatenie registračných poplatkov sa môže považovať za stávkovanie. Pretože zaplatením poplatkov „vsádzate nehnuteľnosť na súťaž, ktorej výsledok závisí od náhody“, „vsádzate nehnuteľnosť na súťaž, ktorej výsledok závisí od náhody“

Zobraziť viac

často kladené otázky

Mnoho ľudí, ktorí nie sú oboznámení s tým, ako fungujú stávkové e-športové stránky, má veľa otázok. Toto sú niektoré z nich:

Akceptujú všetky japonské e-športové stávkové stránky japonský jen?

Nie. Stávkové stránky naďalej akceptujú EUR, USD a GBP ako svoje hlavné meny. Len niekoľko bookmakerov akceptuje JPY ako menu, pretože sa považuje za „exotickú“

Existujú obmedzenia súvisiace s vekom?

Vo všeobecnosti v Japonsku musí mať osoba 18 rokov (alebo viac), aby mohla uzatvárať stávky na e-športy. Môžu však hrať s tímom a neuzatvárať stávky, aj keď majú menej ako 18 rokov.

Môžem mať ako japonský online stávkar aj iné možnosti?

Kvôli miestnym pravidlám je v Japonsku ťažké mať optimálny stávkový zážitok (na kameni alebo online). Povolené sú len štyri športy a možnosti stávkovania sú prísne obmedzené. Ak hráte na medzinárodných stávkových stránkach, môžete získať veľa možností a výhod.

Čo môžem očakávať od online stávkových e-športových stránok v Japonsku?

Online stávkové stránky esportov v Japonsku poskytujú hráčom možnosť prístupu k medzinárodným stávkovým stránkam.

Zobraziť viac
Chloe O'Sullivan
Chloe O'Sullivan
Spisovateľ
Chloe "LuckyLass" O'Sullivan so svojím írskym šarmom má neskutočnú schopnosť rozpoznať vychádzajúce hviezdy vo vesmíre kasín. Ako hlavná autorka NewCasinoRank sa ponorí hlboko do nových platforiem, čím zabezpečuje, že čitatelia získajú prvý pohľad na top kasína zajtrajška už dnes.Ďalšie príspevky od autora