Body sa udeľujú tímom za každé víťazstvo v zápase v esport ligách. Ďalšie body sa udeľujú tímom na základe výkonu na najväčších turnajoch v e-športoch. Tímy sa ponáhľajú, aby zabezpečili pevný bod na mape, zatiaľ čo bojujú s tímom súpera.
Tím získa jeden bod za každú sekundu, keď vlastní pevný bod, na ktorom stojí aspoň jeden účastník. Kedykoľvek nepriateľ vstúpi do zóny, je označený ako napadnutý a nezískajú sa žiadne body, kým všetci nepriatelia neodídu.
Hardpoint rotuje po mape každých šesťdesiat sekúnd. Tímy sa môžu otočiť na ďalší pevný bod, aby sa pripravili na zmenu zóny. Každá mapa má rôzne miesta s pevnými bodmi, ale poradie rotácie zostáva rovnaké a nie je náhodné, čo umožňuje tímu precvičiť si svoje stratégie rotácie.