Najlepšie Rocket League stávkové stránky 2024

Rocket League je automobilová futbalová videohra, ktorá bola vydaná už v roku 2015. Hra bola pôvodne navrhnutá pre hry PlayStation 4 a Microsoft Windows. Pár mesiacov po vydaní vyšli aj porty pre Nintendo Switch a Xbox One. Hra sa veľmi podobá na svojho predchodcu, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, aj keď s niekoľkými výraznými rozdielmi.

Hráči ovládajú autá na raketový pohon, s ktorými môžu trafiť veľkú loptu a pokúsiť sa skórovať podobným spôsobom ako vo futbale. Vozidlá môžu skákať, keď je aktivovaná raketová sila, aby zasiahli loptičku ešte vo vzduchu.

Najlepšie Rocket League stávkové stránky 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Všetko, čo potrebujete vedieť o e-športoch Rocket League

Na ihrisku sú vyznačené miesta, kde môžu hráči prejsť svoje autá, aby zvýšili rýchlosť. Zvýšenie rýchlosti sa používa na zvýšenie výkonu automobilov pomerne výrazne a môže poskytnúť hráčovi množstvo výhod v hre.

Rocket League bola vydaná ako modifikácia Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix vyvinul bojové autá. Jedným z cieľov Psyonix bolo, aby neskutočné autá boli zábavné pri jazde bez kompromisov v realizme.

Po vývoji Battle-Cars sa Psyonix pokúsil predať hru vydavateľovi ako futbalovú hru s raketami poháňanými autami, ale zo strany všetkých vydavateľov sa o ňu nezaujímal. Potom sa rozhodli zverejniť hru sami na PlayStation Network, takmer bez marketingu.

Hra bola stiahnutá viac ako dva milióny krát. Štúdio to však chvíľu nechalo tak, aby pracovalo na iných projektoch. Ostatné projekty pomohli vygenerovať finančné prostriedky, ktoré sa neskôr vložili do Battle-Cars, aby bol úspešný.

Vývoj Rocket League, ktorý vzišiel z projektu Battle-Cars, sa začal v roku 2013 a stál približne dva milióny dolárov. Niektoré z úprav vykonaných na transformáciu Battle-Cars na Rocket League zahŕňali zvýšenie snímkovej frekvencie z 30 na 60, aby bola vhodná pre novší hardvér.

RL eSports

Po vydaní Raketová liga, sa stal pomerne populárnym na rôznych streamovacích platformách vrátane Twitch. Prvá séria majstrovstiev Rocket League sa konala v roku 2016 a získala finančnú odmenu 55 000 dolárov. Predajom kozmetických predmetov a prepraviek v hre zarobil viac ako milión dolárov. Finančné prostriedky boli použité najmä na financovanie iných súťažných podujatí, čo viedlo k zvýšeniu popularity hry ako eSport.

Stávkovanie Rocket League 2024 : všetko, čo potrebujete vedieť

Hráči môžu tiež naraziť do áut iných hráčov a zničiť ich. Rozbitým autám chvíľu trvá, kým sa znovu objavia. Hráč môže tiež vykonávať množstvo rýchlych úskokov, ako je otáčanie sa v špecifických smeroch a robenie krátkych skokov, aby sa vyhli narážaniu, aby získali lepšiu pozíciu.

Všetky zápasy zvyčajne trvajú päť minút. Ak oba tímy po piatich minútach remizujú, vyhráva tím, ktorý ako prvý strelí ďalší gól. Hry je možné hrať od jedného proti jednému až po štyri proti štyrom.

Stávkovanie na Rocket League je relatívne podobné ako stávkovanie na iné eSport hry. Hráči musia začať nájdením vhodnej hernej stránky. Vzhľadom na popularitu hry nie je nájsť hernú stránku, ktorá ponúka RL na svojom trhu so stávkami eSports, také ťažké, ako to robia mnohé renomované kasína.

Hráči by však mali zvážiť aj počet dostupných udalostí. Čím viac udalostí Rocket League stávková stránka ponúka, tým viac stávkových príležitostí bude mať hráč. Po nájdení renomovanej stávkovej stránky, ktorá ponúka stávkové kancelárie Rocket League, musia tipujúci vložiť finančné prostriedky na svoje stávkové účty a umiestniť príslušnú stávku na Rocket League. Typy stávok sa môžu líšiť v závislosti od ponúkaných trhov.

Najbežnejšie stávky sú zvyčajne založené na tíme, ktorý vyhrá, hráčovi, ktorý strelí, a počte gólov. Stávky Rocket League sa dajú aj kombinovať. Stávky môžu byť aj na jednotlivé zápasy alebo na celú udalosť. Proces uzatvárania stávok sa môže na rôznych stávkových stránkach mierne líšiť, ale princípy zostávajú rovnaké.

Stávkovanie na Rocket League je zvyčajne celkom zábavné kvôli povahe hry. Hráči si môžu hru užiť bez ohľadu na výsledok hry. Každý zápas zvyčajne trvá iba päť minút, takže tipujúci nečakajú príliš dlho na to, aby poznali výsledky svojich stávok.

Prečo je Rocket League populárna?

Rocket League je jednou z najpopulárnejších bezplatných hier dostupných na PS4 a rôznych iných platformách. Je veľmi populárne, že má aktívnu online komunitu, ktorá komunikuje výlučne o hre a jej problémoch. Steam Charts odhaduje, že hra má stále viac ako 150 000 aktívnych používateľov. Toto číslo sa zvyčajne zvyšuje počas veľkých udalostí.

K zvýšeniu popularity hry výrazne prispeli aj súťaže eSports. Niektoré z eSports súťaží sú Major League Gaming a ESL. Psyonix má tiež svoju sériu Rocket League Championship, ktorá pomáha udržiavať popularitu hry.

Hranie eSport online

Rocket League bola vo všeobecnosti vytvorená na hranie medzi priateľmi. Najjednoduchší spôsob, ako to dosiahnuť, je hrať online, aj keď je možné hrať offline na hernej konzole. Hráči sa môžu pripojiť a súťažiť online na všetkých platformách, na ktorých je RL k dispozícii. Hráči majú možnosť vypnúť multiplatformové hranie. Hráči sa môžu spojiť s ostatnými hráčmi na podobnej platforme iba vtedy, keď je deaktivovaná hra na rôznych platformách.

Aby sa zabezpečilo plynulé hranie, hráči potrebujú stabilné internetové pripojenie. Hra umožňuje pripojenie až ôsmich rôznych hráčov. Obrazovku však môžu rozdeliť iba štyria rôzni hráči naraz.

Hráči eSports Big Rocket League

Niekoľko hráčov esportu si získali meno vďaka svojmu úspechu v hraní eSports. Títo sa zvyčajne posudzujú podľa množstva peňazí, ktoré zarobia na populárnych hrách vrátane Rocket League. Väčšina z nich je tiež zodpovedná za popularizáciu niektorých hier, v ktorých zvyčajne vyhrávajú.

Johan Sundstein vyhral viac ako 7,2 milióna dolárov na eSports, čím sa stal najlepšie zarábajúcim v eSportoch. Ďalším hráčom je Kyle Giersdorf, ktorý má na výhrach viac ako 3,2 milióna dolárov. Ďalšie pozoruhodné mená sú Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg a Joona Sotala.

Prečo hráči milujú Rocket League?

Jedným z hlavných dôvodov popularity Rocket League je, že hra je úprimná. To znamená, že hra nevyužíva algoritmy na určenie úspechu hráčov.

Hráči sa musia spoliehať iba na fyzikálny zákon bez akéhokoľvek náhodného výberu. V hre tiež nie je prvok pay-to-win. Všetky transakcie v hre sú len kozmetické, ktoré hráči využívajú len na to, aby ich autá vyzerali esteticky lepšie.

Ďalším zjavným dôvodom je, že hra je celkom zábavná. Grafika a súťažný charakter hry sú hlavnými faktormi, ktoré prispievajú k tomu, aká zábavná je. Multiplatformový názov hry je pre mnohých hráčov tiež celkom príťažlivý.

Ako hrať Rocket League ako profesionál?

Hrať Rocket League je pomerne jednoduché. Každému novému hráčovi trvá len niekoľko minút, kým hru pochopí a zahrá. Stať sa odborníkom si však vyžaduje veľa praxe, pretože niektoré manévre môže byť ťažké naučiť sa.

Primárna krivka učenia zahŕňa znalosť ovládacích prvkov hry. Hráči sa potom môžu začať učiť niektoré pozičné hry a triky na zlepšenie šancí na výhru. Hra má tréningový režim, ktorý obsahuje návod, ktorý hráčom pomôže naučiť sa a zlepšiť svoju hru.

Základné tutoriály učia všetko, čo sa týka ovládania áut, vykonávania úskokov a skokov a používania boostov. Pokročilé návody ponúkajú informácie o vykonávaní zložitých manévrov, ako sú dvojité skoky, lietanie s raketou a predné prevrátenia.

Najväčší hráči a tímy Rocket League

Zoznam najväčších hráčov a tímov Rocket League siaha od obhajcov titulu až po horúcich nováčikov. Najlepším hráčom je M0nkey M00n, ktorý hrá za tím BDS. V súčasnosti hrá tretí rok v profesionálnej Rocket League. 18-ročný hráč je známy tým, že neustále vedie svoj tím k víťazstvu.

Medzi najlepších sa radí aj Jstn, ktorý hrá za tím NRG. Okrem úspechov je známy aj tým, že strelil najslávnejší gól v zápase. Jeho herný štýl je rýchly, okázalý a veľmi kreatívny. Medzi ďalšie významné mená patrí Turbopolsa z Team Envy, Extra z tímu BDS a Firstkiller z Team Rogue.

Stávka na šampionát Rocket League

Svetový pohár eSports je v súčasnosti známy ako Svetová konferencia elektronických športov (ESWC). Táto medzinárodná súťaž zahŕňa niekoľko eSports, ktoré sa konajú každý rok. Národné kvalifikačné podujatia sa zvyčajne konajú medzi tímami z celého sveta.

Iba víťazi kvalifikácií získajú právo reprezentovať svoje krajiny na šampionáte. Popularita podujatia postupne, ale vytrvalo rastie. V súčasnosti priťahuje státisíce online divákov z celého sveta.

ESWC vytvorila francúzska spoločnosť s názvom Ligarena. Spoločnosť bola predtým známa tým, že organizovala menšie LAN udalosti len v rámci Francúzska. V roku 2003 sa spoločnosť rozhodla ísť vo veľkom a usporiadať podujatie, na ktorom sa mohli zúčastniť účastníci z celého sveta. To znamenalo zrod ESWC.

Spoločnosť potom rástla a v roku 5005 sa zmenila na Game–Services. Potom v roku 2009 priviedla ďalšiu spoločnosť s názvom Games-Solution, ktorá neskôr získala vlastníctvo jej značky. V roku 2012 získala ESWC agentúra s názvom Oxent, ktorá sa špecializuje na elektronické športy.

Všetko o ESWC

Prvý svetový pohár eSports, ktorý sa konal v roku 2003, mal 358 rôznych účastníkov. Celkovo sa do akcie zapojilo 37 krajín, aby vyhrali finančnú odmenu 150 000 eur. Podujatie obsahovalo iba päť zápasov. Počet účastníkov do roku 2006 dosiahol 547, čo predstavuje 53 rôznych krajín. Odmeny tiež vzrástli na 400 000 amerických dolárov. Zvýšil sa aj počet zápasov na sedem.

ESWC sa odvtedy koná každý rok, pričom počet účastníkov sa každým rokom neustále zvyšuje. Výhry však kolísali oboma smermi, pričom v niektorých ročníkoch bola cena v bazéne nižšia ako v predchádzajúcich rokoch. V niektorých rokoch sa zmenila aj štruktúra podujatia, aby zahŕňala vylepšenia, ktoré zlepšujú zážitok hráčov a divákov.

Funkcie hier v ESWC

V roku 2003 bolo na podujatí ESWC predstavených iba päť hier. Patrili medzi ne Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 a Counter-Strike Female. V roku 2004 boli do zoznamu pridané Painkiller a Pro Evolution Soccer. Každý nasledujúci rok tiež priniesol niekoľko nových hier.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance a League of Legends sú niektoré z nich. ostatné hry, ktoré sa kedy v ESWC hrali.

Kedykoľvek sú novšie verzie hry uvedené v turnaj boli vydané, nahradili staršie verzie. Napríklad FIFA 10 bola nahradená FIFA 11 v roku 2011 a potom FIFA 13 v roku 2012. Najvyšší počet hier, aký kedy bol predstavený na jednom podujatí, je desať, v roku 2010.

Okrem oficiálnych titulov turnaj zvyčajne zahŕňa niekoľko ďalších hier. Vo všeobecnosti sa takmer všetky populárne e-športy zvyčajne hrajú, ale nie sú uvádzané ako hlavné udalosti. Hry sú kategorizované ako bojové, strieľačky z pohľadu prvej osoby, online bojové arény pre viacerých hráčov, dostihy, šport, stratégie v reálnom čase, strieľačky z pohľadu tretej osoby a kartové hry.

Medailová bilancia

V súčasnosti je Francúzsko držiteľom najvyššieho počtu medailí, a to 23 zlatých medailí, 14 strieborných medailí a 25 bronzových medailí. Na druhom mieste sú Spojené štáty americké s 30 medailami, nasledujú Švédsko a Južná Kórea. Zo všetkých krajín, ktoré sa kedy zúčastnili na podujatí, len 32 krajín získalo medaily.

Nájdite perfektné stávkové kancelárie Rocket League

V súčasnosti nie je veľa poskytovateľov stávok, ktorí ponúkajú stávkové trhy na Rocket League. Nájsť ho môže byť trochu náročné. Jednoduchý spôsob, ako ho získať, je navštíviť stránku s hodnotením kasín a prejsť si zoznam dostupných. Ďalší krok zahŕňa porovnanie všetkých potenciálnych stávkových stránok, aby ste určili tú najvhodnejšiu.

Tento proces zahŕňa okrem iného zváženie počtu udalostí dostupných na stránke, kurzov, dôveryhodnosti poskytovateľa a spracovania platieb. Nájdenie správnej stávkovej stránky zaisťuje hráčovi tú najlepšiu používateľskú skúsenosť.

Hráči musia vložiť peniaze na svoje účty pred stávkou na Rocket League. Teda okrem stránok, ktoré ponúkajú a umožňujú používanie bonusov bez vkladu na stávkovanie na RL. Vďaka celej tejto súprave môžu hráči zvážiť všetky dostupné možnosti stávok a umiestniť príslušné stávky.

Patria medzi ne stávky na víťazstvo tímu Rocket League, počet skóre a hráč, ktorý skóruje. Niektoré stávkové kancelárie esports zvyčajne vysielajú hry naživo. To umožňuje hráčom sledovať hru po stávkovaní. Poskytuje tiež hráčom prehľad o tímoch a hráčoch, čo môže pomôcť pri ich následných stávkových rozhodnutiach.

Najlepšie tímy Rocket League na stávkovanie

Početné tímy sú dosť dobré na to, aby sa zaradili medzi najlepšie. Stávkovanie na takéto tímy zvyčajne dáva tipujúcim lepšie šance na výhru, hoci zvyčajne majú nižšie kurzy. Hodnotenie tímov môže byť trochu náročné kvôli mnohým faktorom, ktoré je potrebné zvážiť. Patria sem:

  • Celkový výkon mužstva.
  • Aktuálna forma mužstva.
  • Súťaže, ktorých sa tímy zúčastnili, okrem iného.

Tím BDS

Najvyššie postavený tím sa nazýva Team BDS. Tím je švajčiarska esportová organizácia s hráčmi M0nkey M00n, MaRc_Autor:_8 a Extra. Trojica má momentálne zmluvu, ktorá bude trvať do konca roka 2022. Trénerom tímu je Kael. Tím odohral stovky zápasov a zaznamenal viac ako 75 % víťazstiev v sériách a viac ako 64 % víťazstiev.

Tímová vitalita

Tým na druhom mieste je Team Vitality, predtým Renault Vitality. Tím má sídlo vo Francúzsku a je známe, že súťaží v niekoľkých rôznych hrách eSport. Jeho aktívnymi hráčmi sú Fairy Peak, Kaydop a Alpha54. Tréner tímu sa volá Mount. Tím má rekord viac ako 67 % víťazstiev v sériách a 59 % víťazstiev v hrách.

Dignitas

Tretí tím sa volá Dignitas, predtým nazývaný Tím Dignitas. Tento tím má sídlo v Spojených štátoch a v ňom účinkujú Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa a Jessie. Majú rekord viac ako 58 % výhier v sériách a 54 % výhier v hrách.

Misfits Gaming

Tím na štvrtom mieste je Misfits Gaming. Americká organizácia eSports sídli v Miami. Hráči tímu sú Mittaen, Arju, Kash a ANDYTHEMANDY. Výkon tímu je 70 % výhier v sériách a 59 % výhier v hrách. Percentá sú dosť pôsobivé, ale celkový počet zápasov, ktoré tím odohral, je oveľa menší ako u ostatných špičkových tímov.

SMPR eSports

SMPR eSports sa tiež nazýva Semper Esports. Vlastníkom tímu European Rocket League je anglická organizácia eSports s názvom Semper Fortis Esports. Hráči sú Kassio, Archie, Chausette45 a RamS. Výkon tímu je na úrovni 52 % víťazstiev v sériách a 51 % víťazstiev v hrách.

Medzi ďalšie významné tímy patria Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming a Natus Vincere. Je dôležité poznamenať, že hodnotenie sa zvyčajne z času na čas mení kvôli konkurenčnému charakteru hry.

Klady a zápory

Pros

  • Hra je zábavná: Najzrejmejším plusom je, že hra je celkom zábavná. Ovládanie áut pomocou fyzikálnych zákonov v hre môže byť občas návykové. Aj grafika a schopnosť upravovať estetiku auta ho celkom spríjemňujú.
  • Hranie hry je jednoduché: Hra má pomerne jednoduché pravidlá a ciele. Ovládanie hry je tiež celkom jednoduché. To uľahčuje hranie a užívanie si hry každému, vrátane nováčikov.
  • **Hra je zadarmo:**Ďalším špičkovým plusom je, že hra je úplne zadarmo. Hráči sa nemusia obávať, že sa rozídu so svojimi peniazmi, aby získali prístup k hre alebo jej funkciám.
  • Hra má podrobný editor áut: Editor áut je pomerne podrobný, čo umožňuje hráčom upravovať svoje autá do extrémnych detailov. Úpravy neovplyvňujú výkon hry.
  • Hra má tréningový režim: Hráči sa môžu učiť alebo trénovať, aby zlepšili svoju hru prepnutím do tréningového režimu. Návody sú dosť podrobné a efektívne.

Zápory

  • Dĺžka hry je pevná: Nechýba možnosť zmeny dĺžky hry, ktorá je nastavená na päť minút.
  • Tímy AI často strácajú príliš ľahko: Tím AI zvyčajne umožňuje skórovať bez námahy, niekedy dokonca prinúti spoluhráčov skórovať sami
  • Servery sa môžu často pokaziť: Hráči sa zvyčajne z času na čas stretávajú s poruchami servera.

Všetko o stávkových kurzoch Rocket League

Väčšina poskytovateľov stávok zvyčajne ponúka stávkové kurzy Rocket League založené na očakávanom výsledku hry. Na výpočet pravdepodobnosti sa používajú špecifické vzorce, ktoré priamo súvisia s pravdepodobnosťou. Napríklad tím, ktorý s vysokou pravdepodobnosťou vyhrá hru, bude mať nižšie šance, čo bude mať za následok nižšie výhry. Kurzy sú zvyčajne prezentované podobným spôsobom ako pri autentickom futbale.

Stávkové kurzy sa tiež zvyčajne menia, keď hra pokračuje na stránkach, ktoré to umožňujú live stávkovanie na Rocket League. Napríklad šanca na víťazstvo tímu môže značne klesnúť, ak tím strelí gól.

Kurzy sa môžu líšiť na rôznych stávkových stránkach, hoci väčšina z nich má zvyčajne zanedbateľné rozdiely. Je však známe, že niektoré stávkové stránky ponúkajú výrazne lepšie kurzy ako ostatné. Preto je nevyhnutné vybrať si najlepšiu stránku, pretože to priamo ovplyvňuje možnú výšku výhry.

Niektoré stránky majú tiež rôzne požiadavky týkajúce sa kurzov, kedy musia hráči staviť pomocou bonusov. Hráči musia spĺňať požiadavky, aby mohli premeniť svoje výhry na skutočnú hotovosť. Pri používaní bonusov na stávkovanie na Rocket League je preto nevyhnutné dávať pozor na požiadavky na stávkovanie.

Ako najlepšie poraziť stávkovanie na Rocket League

Na začiatok musia byť hráči pri stávkach veľmi selektívni. To platí najmä pre tipujúcich, ktorí sú noví v stávkovaní Rocket League. Hráči by mali uzatvárať stávky iba na RL, pri ktorých je pravdepodobnejšie, že dosiahnu požadovaný výsledok, namiesto tých, ktoré s najväčšou pravdepodobnosťou povedú k najvyšším výhram.

Prieskum o tíme a jeho hráčoch pred stávkovaním môže tiež pomôcť tipujúcim robiť lepšie stávkové rozhodnutia. Predchádzajúca výkonnosť tímu, poradie a súčasná forma môžu ovplyvniť očakávaný výsledok hry.

Hráči by tiež mali používať právo taktiky a stratégie stávkovania. To môže pomôcť tipujúcim, aby boli pri rozhodovaní o stávkach oveľa rozhodnejší. Vždy totiž budú vedieť, ktorú stávkovú kanceláriu a typ stávky zvoliť pre všetky stávky, ktoré podajú.

Nevyhnutný je aj správny bankroll manažment. Hráči by nikdy nemali míňať peniaze, ktoré si nemôžu dovoliť stratiť na žiadnu stávku.

Hráči by mali vždy využívať všetky dostupné bonusy. Väčšina poskytovateľov stávok na e-športy zvyčajne ponúka a uvítací bonus. Použitie takéhoto bonusu dáva hráčom príležitosť naučiť sa alebo precvičiť hru a prípadne vyhrať peniaze bez toho, aby čokoľvek riskovali.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
e-športy
About

Jun-ho Kim, dynamický maestro esportov v Južnej Kórei, stojí ako maják vedomostí na EsportRanker. Jun-ho, ktorý spája analytické schopnosti s vrodenou láskou k hraniu, odhaľuje zložitú tapisériu online súťaží a zaisťuje, že hráči budú informovaní a inšpirovaní.

Send email
More posts by Jun-ho Kim