Na ihrisku sú vyznačené miesta, kde môžu hráči prejsť svoje autá, aby zvýšili rýchlosť. Zvýšenie rýchlosti sa používa na zvýšenie výkonu automobilov pomerne výrazne a môže poskytnúť hráčovi množstvo výhod v hre.
Rocket League bola vydaná ako modifikácia Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix vyvinul bojové autá. Jedným z cieľov Psyonix bolo, aby neskutočné autá boli zábavné pri jazde bez kompromisov v realizme.
Po vývoji Battle-Cars sa Psyonix pokúsil predať hru vydavateľovi ako futbalovú hru s raketami poháňanými autami, ale zo strany všetkých vydavateľov sa o ňu nezaujímal. Potom sa rozhodli zverejniť hru sami na PlayStation Network, takmer bez marketingu.
Hra bola stiahnutá viac ako dva milióny krát. Štúdio to však chvíľu nechalo tak, aby pracovalo na iných projektoch. Ostatné projekty pomohli vygenerovať finančné prostriedky, ktoré sa neskôr vložili do Battle-Cars, aby bol úspešný.
Vývoj Rocket League, ktorý vzišiel z projektu Battle-Cars, sa začal v roku 2013 a stál približne dva milióny dolárov. Niektoré z úprav vykonaných na transformáciu Battle-Cars na Rocket League zahŕňali zvýšenie snímkovej frekvencie z 30 na 60, aby bola vhodná pre novší hardvér.
RL eSports
Po vydaní Raketová liga, sa stal pomerne populárnym na rôznych streamovacích platformách vrátane Twitch. Prvá séria majstrovstiev Rocket League sa konala v roku 2016 a získala finančnú odmenu 55 000 dolárov. Predajom kozmetických predmetov a prepraviek v hre zarobil viac ako milión dolárov. Finančné prostriedky boli použité najmä na financovanie iných súťažných podujatí, čo viedlo k zvýšeniu popularity hry ako eSport.